Geoblog.pl    JoannaTomasz    Podróże    Malediwy    Przygotowania do podróży poślubnej

Przygotowania do podróży poślubnej

Polska, Wrocław

Miło jest Nam zawiadomić, że w Wielkanoc bierzemy ślub! :)
Z tej okazji wybieramy się w kolejną podróż, tym razem na... Malediwy!
Życzcie Nam powodzenia, ponieważ będzie to pierwsza samodzielnie zorganizowana przez Nas podróż zagraniczna. Nie chcemy być już turystami, lecz samodzielnymi podróżnikami, którzy sami decydują co i kiedy robią w podróży. Zdajemy sobie sprawę, że jest to długi, mozolny proces, nikt nie staje się podróżnikiem z dnia na dzień, ale z pewnością warty próbowania.
Z tego powodu założyliśmy bloga - teraz będziecie mogli przeczytać więcej o tym, co aktualnie się u Nas dzieje :)
Zapraszamy serdecznie,

Gorące pozdrowienia! ;*

pamar
pamar - 2014-04-15 10:26
Pierwsza!!!! :)
Moje gratulacje! Życzę wszystkiego co najlepsze! Dużo miłości i wytrwałości podczas podróżowania i codziennego małżeńskiego życia :)
Ach Malediwy... Raj na ziemi :) Piękne miejsce na podróż poślubną.
Jeszcze raz gratuluję i życzę dużo szczęścia :)

Eugene
Eugene - 2014-04-15 15:06
Gratuluję również chociaż piszę pierwszy raz na twoim blogu.
Życzę dużo szczęścia, miłości i podróży przez całe życie.
A z okazji świąt Zdrowych i Wesołych Świąt Wielkiej Nocy oraz mokrego dyngusa.

Czekam na relacje z wyprawy.

Azjatycki
Azjatycki - 2014-04-15 17:32
A która wyspa? Macie już plan konkretny?

azjatycki
azjatycki - 2014-04-15 17:34
Jak chcecie prawdziwie, rajskie Malediwy za małą kasę to gorąco polecam wyspę Fulidhoo!!! Tutaj relacje, a w razie pytań piszcie http://azjatycki.geoblog.pl/podroz/22174/malediwy-2014

JoannaTomasz
JoannaTomasz - 2014-04-15 19:59
Dziękujemy serdecznie za ciepłe słowa, serdeczne życzenia i gratulacje! Jest nam niezmiernie miło i zrobiło się nam gorąco na serduchu. Jesteście kochani!!!
Relacja oczywiście będzie, specjalnie dla niej zostały kupione nowe aparaty, więc mamy nadzieję, że będzie ona dużo, dużo, dużo bardziej ciekawa od poprzednich. Z powodu wszystkich przygotowań, plan podróży jest w trakcie tworzenia, ale jest już wstępny zarys. Dziękujemy Azjatycki za podpowiedzi :) i jeszcze raz wszystkim za życzenia :*
A tymczasem gorące pozdrowienia w tą deszczową pogodę z Wrocławia!
Trzymajcie się ciepło Kochani!!!

KecajAisab
KecajAisab - 2014-04-16 16:42
Wielkie Gratulacje ! Wszystkiego najlepszego, szczęścia, zdrowia, i zrealizowania wymarzonych podróży małych i dużych.

coati
coati - 2014-05-27 10:09
Gratulacje! Tak, tak, bądźcie podróżnikami i sami decydujcie co, gdzie, kiedy i jak długo, bo to jest w drodze właśnie najpiękniejsze i daje moc niepowtarzalnych wrażeń. Powodzenia i niezapomnianych przeżyć !